loading...
الان بخر تحویل بگیر
علی بازدید : 21 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من 


قیمت : 21000 تومان


برند : هوپا


خرید پستی کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من 


قیمت کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من


 


کتاب «مسافری با پاپوش‌های جهنمی» نوشته‌ی «سید فلاش من» را «نسرین نوش امینی» به فارسی برگردانده است. این کتاب برای نوجوانان گروه سنی (ج) و (د) تدوین شده است. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «کلاهتان را سفت بچسبید. موقع خواندن این کتاب یک لحظه هم آرام و قرار نداشته باشید. وقتی "بادی استبینز" پا به طبقه­ی سیزدهم یک ساختمان قراضه­ی قدیمی می­گذارد، یک دفعه­ می­بیند از سیصد سال پیش سر در آورده! آن هم کجا؟! وسط کشتی با ناخدا جان کرکستون به نیوانگلند سفر می­کند. جایی که جد جد جد جد پنجم مامان بزرگ پر دل و جرئتش، "ابیگل" گرفتار محکمه­ی جنون­آمیز جادوگری شده. بادی وسط ماجرایی پر از اشباح، جادوگران، دزدان دریایی و گنجی پر زرق و برق غوطه می­خورد. شاید بادی بتواند اجداد یک دنده و خودسرش را نجات دهد. ولی آیا می­تواند راه بازگشت به طبقه­ی سیزدهم و خانه را هم پیدا کند؟» کتاب حاضر را انتشارات «هوپا» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



 


کتاب «مسافری با پاپوش‌های جهنمی» نوشته‌ی «سید فلاش من» را «نسرین نوش امینی» به فارسی برگردانده است. این کتاب برای نوجوانان گروه سنی (ج) و (د) تدوین شده است. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «کلاهتان را سفت بچسبید. موقع خواندن این کتاب یک لحظه هم آرام و قرار نداشته باشید. وقتی "بادی استبینز" پا به طبقه­ی سیزدهم یک ساختمان قراضه­ی قدیمی می­گذارد، یک دفعه­ می­بیند از سیصد سال پیش سر در آورده! آن هم کجا؟! وسط کشتی با ناخدا جان کرکستون به نیوانگلند سفر می­کند. جایی که جد جد جد جد پنجم مامان بزرگ پر دل و جرئتش، "ابیگل" گرفتار محکمه­ی جنون­آمیز جادوگری شده. بادی وسط ماجرایی پر از اشباح، جادوگران، دزدان دریایی و گنجی پر زرق و برق غوطه می­خورد. شاید بادی بتواند اجداد یک دنده و خودسرش را نجات دهد. ولی آیا می­تواند راه بازگشت به طبقه­ی سیزدهم و خانه را هم پیدا کند؟» کتاب حاضر را انتشارات «هوپا» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.






 


 


خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من ارزان , کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من, خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من با قیمت 21000 ,خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من فقط 21000 ,خرید هوپا کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من , kharid online کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من , kharid کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من arzan , qeymat کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من , کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من , تخفیف برای کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من , تخفیف ویژه کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من , کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من






















































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش منگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام






مسافری با پاپوش‌های جهنمی - انتشارات هوپا







ذخیره شده



مسافری با پاپوش‌های جهنمی. نویسنده : سید فلاش‌من. مترجم : نسرین‌نوش امینی. تعداد صفحات : 216. گروه سنی : ۱۰ تا ۱۴ سال. قیمت : 21000 تومان. دیگر حوصله‌ی ارباب ...





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی (خشتی) اثر سید فلاش من ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی و آنلاین کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی (خشتی) نوشته سید فلاش من و ترجمه نسرین نوش امینی از نشر هوپا، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک.





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من - Digikala







ذخیره شده



کتاب «مسافری با پاپوش‌های جهنمی» نوشته‌ی «سید فلاش من» را «نسرین نوش امینی» به فارسی برگردانده است. این کتاب برای نوجوانان گروه سنی (ج) و (د) تدوین شده ...

رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرور




خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی سید فلاش من ...







ذخیره شده



کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من ترجمه نسرین نوش امینی انتشارات هوپا شما می توانید این کتاب را آنلاین از سایت کتاب جویا خرید نمایید.





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من - فروشگاه ...







ذخیره شده



۳ روز پیش - خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من. قیمت : 21000 تومان. برند : هوپا. خرید پستی کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید ...





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من - فروشگاه ...








کتاب «مسافری با پاپوش‌های جهنمی» نوشته‌ی «سید فلاش من» را «نسرین نوش امینی» به فارسی برگردانده است. این کتاب برای نوجوانان گروه سنی (ج) و (د) تدوین شده ...





کتاب مسافری با پاپوش جهنمی [چ1] -شبکه جامع کتاب گیسوم







ذخیره شده



کتاب مسافری با پاپوش جهنمیاثر سید فلایشمن، نسرین‌نوش امینی، سیدنوید سیدعلی‌اکبر، مریم عبدی بوده و ... عنوان و نام پدیدآور, مسافری با پاپوش‌های جهنمی/ سید فلاش‌من؛[ تصویرگر پیتر سیس‌]؛ مترجم نسرین نوش‌امینی. ... دیگر آثار سید فلایشمن.
(function(){ function l(a,b,c){return!a||!b&&n(a)?0:a.getBoundingClientRect?p(a,b,c,function(f){return f.getBoundingClientRect()}):1}function n(a){return"none"==a.style.display?!0:document.defaultView&&document.defaultView.getComputedStyle?(a=document.defaultView.getComputedStyle(a),!!a&&("hidden"==a.visibility||"0px"==a.height&&"0px"==a.width)):!1} function p(a,b,c,f){var d=f(a),e=d.left+window.pageXOffset,m=d.top+window.pageYOffset,h=d.width,k=d.height,g=0;if(!b&&0>=k&&0>=h)return g;0>m+k?g=2:m>=(window.innerHeight||document.documentElement.clientHeight)&&(g=4);if(0>e+h||e>=(window.innerWidth||document.documentElement.clientWidth))g|=8;else if(c){for(b=d.left;a&&a!=c;a=a.parentElement)b+=a.scrollLeft;c=f(c);if(b+h=c.right)g|=8}return g||1};var q,r=["aft","hct","prt","pprt","sct"];function t(a){return google.c.slp?a in google.c.p?google.c.p[a]:-1:(a=u.search.match(new RegExp("[?&]"+a+"=(d+)")))?Number(a[1]):-1}function v(a){q.removeEventListener("click",v);a.stopPropagation&&a.stopPropagation()}var u=location;var w=0,x=0,y=0,z=0,A=0,B,C;function D(a,b){var c=google.timers.load.t[a];c&&b&&b



خرید ارزان کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من ...








کتاب «مسافری با پاپوش‌های جهنمی» نوشته‌ی «سید فلاش من» را «نسرین نوش امینی» به فارسی برگردانده است. این کتاب برای نوجوانان گروه سنی (ج) و (د) تدوین شده ...





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من | ایران کتاب







ذخیره شده



خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی نویسنده سید فلاش من مترجم نسرین نوش امینی انتشارات هوپا برنده جایزه Maryland Black-Eyed Susan سال 1998 برنده جایزه ...

رتبه: ۳٫۲ - ‏۵ مرور




کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من - هوپا | ...








یزدبوک بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب با بیش از 50 هزار عنوان محصول در موضوعات دانشگاهی، عمومی، کمک درسی، خرید اینترنتی کتاب با تخفیف.





بانک کتاب ناهید | اثر سید فلاشمن | مسافری با پاپوش های جهنمی







ذخیره شده



خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاشمن. ... 0 بار. تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند. 0 بار. تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند. 0 بار ...





لیست قیمت کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید ... - ترب







ذخیره شده



کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من/ انتشارات هوپا Houpaa. ناموجود. ترب یک مرکز خرید است که قیمت هر محصول را از هزاران فروشگاه‌ معتبر اینترنتی ...





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من - ترب







ذخیره شده



ترب یک مرکز خرید است که قیمت هر محصول را از هزاران فروشگاه‌ معتبر اینترنتی نشان می‌دهد. اطلاعات بیشتر. متوجه شدم. فروشگاه‌های اینترنتی. دیجیکالا. کتاب ...
رایگان





خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی - کتاب هدهد







ذخیره شده



در کتاب «مسافری با پاپوش های جهنمی» می‌خوانیم: وقتی «بادی استِبینز» پا به طبقه‌ی سیزدهمِ یک ساختمان قراضه‌ی قدیمی می‌گذارد، ... فلاش‌من را استاد رمان طنز می‌خوانند.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





کتاب | کتاب «مسافری با پاپوش های جهنمی» نوشته «سید ...








به گزارش خبرنگار شبستان، کتاب" مسافری با پاپوش جهنمی " اثر سید فلاش من با ... در قسمتی از کتاب " مسافری با پاپوش های جهنمی " می خوانیم:« لیز خیلی از من ...





قیمت و خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من







ذخیره شده



کتاب «مسافری با پاپوش‌های جهنمی» نوشته‌ی «سید فلاش من» را «نسرین نوش امینی» به فارسی برگردانده است. این کتاب برای نوجوانان گروه سنی (ج) و (د) تدوین شده ...

رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرور




انتشارات هوپا | مسافری با پاپوش‌های جهنمی







ذخیره شده



انتشارات هوپا - ناشر کتاب های کودک و نوجوان. ... مسافری با پاپوش‌های جهنمی. پدیدآورنده سید فلاش‌من ، مترجم: نسرین‌نوش امینی ، دسته بندی ها: داستان‌های تک‌جلدی نوجوان ... بادی سوارِ همین کشتی با ناخدا جان کِرَکِستون به نیوانگلند سفر می‌کند. ... آثار سید فلاش‌من به‌خاطر شوخ‌طبعی راوی، بیان طنزآمیز و کندو‌کاو در تاریخ آمریکا، مورد ...





«مسافری با پاپوش های جهمنی» به کتابفروشی ها رفت ...







ذخیره شده



۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - آثار سید فلاش‌من به‌خاطر شوخ‌طبعی راوی، بیان طنزآمیز و کندو‌کاو در ... گفتنی است، کتاب "مسافری با پاپوش های جهنمی " نوشته سید فلاش من با ...





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی:سید فلاش من | شهر کتاب ...








خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی نوشته سید فلاش من نسرین نوش امینی، در شهر کتاب آنلاین.کودک و نوجوان، داستان جهان.





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من ...







ذخیره شده



مشاهده فروشندگان کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من در اپلیکشن ایمالز. نصب اپلیکشن ایمالز. به چه شیوه این این صفحه به اشتراک گذاشته شود.





مسافری با پاپوش های جهنمی | موسسه گسترش فرهنگ و مطالعات







ذخیره شده



مسافری با پاپوش های جهنمی. مسافری با ... سید فلاش من. مترجم ... اثری است از سیدفلاش من به ترجمه نسرین نوش امینی و چاپ انتشارات هوپا. داستانی ... گزیده ای از کتاب.





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی - گاج مارکت







ذخیره شده



نویسنده, سید فلاشمن. مترجم, نسرین نوش امینی. سال چاپ, 1397. تعداد صفحات, 211. نوع جلد, UV موضعی. قطع, رقعی ( 22×15 )~. گروه سنی, «ب» و «ج». وزن, 211 گرم.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من








مشاهده مشخصات و خرید آنلاین کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من و محصولات متنوع در حوزه کتاب چاپی از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی.





مسافري با پاپوش هاي جهنمي (طبقه13: پرسه اي در ميان ارواح) / ...








مسافري با پاپوش هاي جهنمي (طبقه13: پرسه اي در ميان ارواح) / سيد فلاش من / نسرين نوش اميني / هوپا. مسافري با پاپوش هاي جهنمي (طبقه13: پرسه اي در ميان ارواح) / سيد.





خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر از نشر نسرین ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی از انتشارات نسرین نوش امینی توسط با موضوع در فروشگاه آنلاین خرید کتاب 24. ... پدیدآورنده. سید فلاش من. ناشر.





معرفی کتاب کتک خور سلطنتی







ذخیره شده



کتاب‌های روحی در جزیره و مسافری با پاپوش‌های جهنمی آثار دیگری از سید فلاش‌من است که به فارسی منتشر شده است. شناسنامه کتاب: عنوان اصلی: The whipping boy.

رتبه: ۴٫۸ - ‏۲۳ مرور




کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی – نشر هوپا – کتابانه







ذخیره شده



کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی نوشته ی سید فلاش من و ترجمه ی نسرین نوش ... آن دو مدتی قبل پدر و مادرشان را بر اثر یک سانحه از دست داده اند و تنها چیزهایی که از پدر ...





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی (خشتی)|نشر هوپا|سید ...







ذخیره شده



کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی (خشتی)که نوسینده ی آن سید فلاش من که از انتشارانت هوپا می باشد و رده کتابهای -کودک و ... کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین.





خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی | سید فلاش من نسرین ...







ذخیره شده



خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی نوشته ی سید فلاش من را به دوستداران کتاب های رمان نوجوان توصیه می کنیم.این کتاب را نسرین نوش امینی ترجمه نموده و ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





کانال تلگرام کلبه کتاب کلیدر








۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - سید فلاش من یا سید فلاشمن (Sid Fleischman) (زاده ۱۶ مارس ۱۹۲۰ ... از آثار ترجمه‌شده‌‍‌ی وی به فارسی می‌توان به «مسافری با پاپوش‌های جهنمی»، ...





نشر هوپا – Telegram







ذخیره شده



کتاب خانه درختی 117 طبقه اثر اندی گریفیتس از نشرهوپا.کلیک کن. ... امروز می‌خواهیم دو تا از تاثیرگذارترین کتاب‌های هوپا را با شما شریک شویم: کتاب‌های «زمان به ... نویسنده: سید فلاشمن تصویرگر: ... مسافری با پاپوش‌های جهنمی.pdf. 1.8 MB.





کتاب مسافری با پاپوش‌های جهنمی اثر سید فلایشمن - کتابچی







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب مسافری با پاپوش‌های جهنمی نوشته سید فلایشمن، انتشارات هوپا از کتابچی. به همراه مشخصات، قیمت و درباره کتاب.





مسافري با پاپوش هاي جهمني - پخش کتاب آثار








کد کتاب : 70505. نوبت چاپ : 1. مولف : سيد فلاش من. مترجم : نسرين نوش اميني ... كتاب مسافري با پاپوش هاي جهمني : چكيده: وقتي " بادي استبينز" پا به طبقه ي سيزدهم ...





كتاب كودك مربع – Telegram







ذخیره شده



فردی باید راهی پیدا کند تا همه‌ی دوستانش را از دست سید نجات بدهد. ... تقويم هاي ١٣٩٧پالتويي كهن ... مسافري با پاپوش هاي جهنمي ... نویسنده :سید فلاش‌من ... اون فرار کنه،اما موفق نمیشه بوسیله‌ ی شنل سیاه بلعیده می‌شه و هیچ اثری ازش باقی نمی‌مونه.





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی ~سید فلاش من - نشر هوپا ...








مسافری با پاپوش های جهنمی ~سید فلاش من - نشر هوپا - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





کتابخانه عمومی علامه میرداماد







ذخیره شده



کتاب‌های روحی در جزیره و مسافری با پاپوش‌های جهنمی آثار دیگری از سید فلاش‌من است که به فارسی منتشر شده است. [ چهارشنبه بیستم آذر ۱۳۹۸ ] [ 12:10 ] [ کتابدار ].





مسافری با پاپوش های جهمنی به کتابفروشی ها رفت - شبستان ...








۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - مسافری با پاپوش های جهمنی به کتابفروشی ها رفت. خبرگزاری شبستان:کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی نوشته سید فلاش من با ترجمه نسرین نوش ... چاپ نخست بانو ومرد مرده اثر چیستا یثربی را انتشارات قطره در 122 صفحه چاپ و ...





#برایان_سلزنیک Instagram posts (photos and videos) - ...








... کنم به خوندنش مسافری با پاپوش های جهنمی از سید فلاش من ، و نوربرت خرگردن از ... #برایان_سلزنیک توی این کتاب سینما رو با #کتاب_تصویری ترکیب می کنه و ... سینما رمانی بسیا جذاب برنده جوایز معتبر بین المللی اثر نویسنده باهوش ...





كتابسرای اشجع|فهرست کتابها صفحه 355|خرید آنلاین کتاب ...








نویسنده: سید فلاش ... خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی از: www.ashja.com - کتابسرای. 5 4 3 2 1. ▻ ... خرید کتاب اثر سایه از: www.ashja.com - کتابسرای اشجع. 5 4 3 2 1 ... خرید کتاب من و داداش رباتم از: www.ashja.com - کتابسرای اشجع.





بهترین قیمت فروش کتاب چاپی هوپا Book Houpaa | تاریخچه








انتخاب انواع کتاب چاپی هوپا با اطلاعات اعلام شده و با رنگهای متنوع در فروشگاه کتاب چاپی تاریخچه و دریافت ... کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من ...





دانلود کتاب های سید فلاشمن - fitone







ذخیره شده



... سید فلاشمن لی لی بوک خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی سید فلاش من انتشارات هوپا دانلود کتابهای سید فلاشمن ketabnak دانلود کتاب فلاشمن دانلود کتاب ...





کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من | cheese ...







ذخیره شده



کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من | cheese | 17405. سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما جستجوگر محترم. این کالا که شما جستجو کردید با نام کتاب ...





کتاب books - کتابفروشی آنلاین - فروشگاه اینترنتی ...








فروشگاه اینترنتی فردا مارت مرکز خرید انواع کتاب books - کتاب درسی,کمک درسی ... کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی سید فلاش من (نسرین نوش امینی) هوپا.





Revealing media for hashtag #سید_فلاش_من , showing ...







ذخیره شده



#کتاب #کتک_خور_سلطنتی #اثر: #سید_فلاش_من #مترجم: #نسرین_نوش_امینی # ... کتاب زیباے مسافری با پاپوش های جهنمی نویسنده:سید فلاش من مترجم.





#آملیا_بدلیا Instagram posts - Gramho.com








12 posts . چند تا کتاب خوب دیگه به کتابهای رنگین کمان کتاب اضافه شد: ... خوام شروع کنم به خوندنش مسافری با پاپوش های جهنمی از سید فلاش من ، و نوربرت خرگردن ... های ایشان هستند از مجموعه #مدرسه_عجیب_و_غریب تا ماجراهای #فلیکس و آثار بی ...





#میشائیل_انده Instagram posts - Gramho.com







ذخیره شده



تازه برخلاف بیشتر کرگدن‌ها دو تا شاخ دارد با کلی سِپر و خلاصه آن قدر ترسناک است ... کنم به خوندنش مسافری با پاپوش های جهنمی از سید فلاش من ، و نوربرت خرگردن از ... کتاب مومو از میشائیل انده،رو من خیلی وقت پیش خوندم،ولی تصمیم گرفتم اولین ... اتفاقی با استاد #علی_عبداللهی مترجم برجسته آثار نویسنده های فیلسوف بزرگ ...





نشر هوپا (@hoopa_publication) Instagram Profile with Posts ...







ذخیره شده



۷ اسفند ۱۳۹۸ - در چند روز گذشته با سه تا از کتاب‌های «سید فلاشمن» نویسنده‌ی آمریکایی ... آثار او برنده‌ی جوایز متعدی هم شده. ... مسافری با پاپوش‌های جهنمی.





داستان طنز کتک خور سلطنتی نوشته ی فلاشمن ... - شیرین ...







ذخیره شده



کتاب «کتک خور سلطنتی» داستان جمی، کودک یتیمی است که در دربار سلطنتی به … کتاب‌های روحی در جزیره و مسافری با پاپوش‌های جهنمی آثار دیگری از سید فلاش‌من ...





مسافری با پاپوش های جهنمی - فروشگاه کتاب قاصدک








مؤلف, سید فلاش من. مترجم, نسرین نوش امینی. موضوع, رمان و داستان. انتشارات, نشر هوپا. زبان, فارسی. تعداد صفحه, 211. نوبت چاپ, 1. شمارگان, 2000. سال انتشار, 1396.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





كودك و نوجوان | کتابهای مربوط به گروه سنی الف تا ه | فروشگاه ...








كودك و نوجوان : گروه های سنی مختلف از پیش از دبستان تا گروه سنی ه که مربوط به گروه سنی جوانان ( سالهای اخر دبیرستان ) ... مسافری با پاپوشهای جهنمی. نویسنده : سید فلاش من ... درباره کتاب : کتاب «دنیای معرکه‌ی تام گیتس» اثر «لیز پیشون» است.





فهرست کتاب های موجود








بابا بزرگ خوبم برام کتاب می خونه/شاعر عزت الله الوندی ؛ تصویرگر سحر حقگو. ... 9786226120005, موسیقی درمانی music therapy موسیقی -- تأثیر music, ... مسافری با پاپوش های جهنمی/ سید فلاش من؛[ تصویرگر پیتر سیس ]؛ مترجم نسرین نوش ...





#برایان_سلزنیک Instagram posts • Gramtower.com







ذخیره شده



مسافری با پاپوش های جهنمی از سید فلاش من ، و نوربرت خرگردن از میشائیل انده، ۴ امتیازی ... این کتاب از مجموعه کتاب های سینما رمانه قبلاً هم رمان اختراع هوگو کابره سینما رمان ۱ رو ... #شگفت‌_زده اثر #برایان_سلزنیک که در مجموعه‌ی سینمارمان با ترجمه‌ی ...





كتابك - ساخت وبلاگ








۱۸ دی ۱۳۹۸ - كتاب‌هاي روحي در جزيره و مسافري با پاپوش‌هاي جهنمي آثار ديگري از سيد فلاش‌من است كه به فارسي منتشر شده است. شناسنامه كتاب: ناشر. هوپا. نويسنده.





#درخانه_بخوانیم stories highlights, photos and videos ...







ذخیره شده



اَلو شهرکتاب محمودآباد کتاب و دیگر کالاهای فرهنگی موردنظر خود را غیرحضوری ... کتابی تاثیر گذار درباره ی ارتباط یک فیلسوف و گرگی به نام برنین است . ... شارلاتان مسافری با پاپوش های جهنمی کتک خور سلطنتی نویسنده : سید فلاشمن ناشر :هوپا ...





آرشیو دی ماه 1398







ذخیره شده



۲۲ مهر ۱۳۷۷ - کتاب‌های روحی در جزیره و مسافری با پاپوش‌های جهنمی آثار دیگری از سید فلاش‌من است که به فارسی منتشر شده است. شناسنامه کتاب: ناشر. هوپا.





فهرست کتاب‌های مناسب خرداد با 472 عنوان







ذخیره شده



۵ تیر ۱۳۹۷ - در تازه‌ترین فهرست کتاب‌های مناسب دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی، که ... مهاجرانی، سید محمد. ... فلاش‌من، سید. مسافری با پاپوش‌های جهنمی. ... سربی نشوید: جستاری موفق در ارتباط با آلودگی هوا و اثر رسانه‌ها بر افکار عمومی.





ایدز علی غفاری رشد | بانک کتاب | تلکتاب








این کتاب معرفی کننده بیماری ایدز، منابع پیدایش، نشانه ها و راه های انتقال آن است و می تواند هم به عنوان آشنایی با ایدز و کاهش خطر ابتلای افراد و هم در اجرای برنامه های ...





#نسرین_نوش_امینی tagged photos and videos - Instagram ...







ذخیره شده

ترجمه این صفحه

#کتاب #کتک_خور_سلطنتی #اثر: #سید_فلاش_من #مترجم: #نسرین_نوش_امینی # ... کتاب زیباے مسافری با پاپوش های جهنمی نویسنده:سید فلاش من مترجم.





کتاب کوهستان شارلاتان







ذخیره شده



قصه ای بلند همراه با نبوغ و اتفاق های غیر قابل پیش بینی. این کتاب برای گروه سنی 10 تا 15 سال بسیار سرگرم کننده است.

رتبه: ۴٫۸ - ‏۲ مرور




نشر هوپا's Photos in @hoopa_publication Instagram Account







ذخیره شده



در چند روز گذشته با سه تا از کتاب‌های «سید فلاشمن» نویسنده‌ی آمریکایی آشنا شدید. حالا دوست ... آثار او برنده‌ی جوایز متعدی هم شده. ... مسافری با پاپوش‌های جهنمی.





جستجو - برچسب - نی - فروشگاه کتاب ناز








مؤلف: سید عطاءالله مهاجرانی نوبت چاپ: 1 سال چاپ: 1394 نوع جلد: سلفون تیراژ: 1000 تعداد ... نظریه های تاثیر گذار در علم معماری ... مسافری با پاپوش های جهنمی. مؤلف: سید فلاش من مترجم: نسرین نوش امینی نوبت چاپ: 1 سال چاپ: 1396 نوع جلد: شومیز ...





#نسرین_نوش_امینی download instagram hashtag photos ...







ذخیره شده

ترجمه این صفحه

مجموعه کتاب‌های #کارگاه_جرقه جرقه شجاع، باهوش و خیلی تر و فرز است و ... #کتاب #کتک_خور_سلطنتی #اثر: #سید_فلاش_من #مترجم: #نسرین_نوش_امینی #نشر_هوپا ... کتاب زیباے مسافری با پاپوش های جهنمی نویسنده:سید فلاش من مترجم.





#میشائیل_انده hasgtag on Instagram post photo and video ...







ذخیره شده



تازه برخلاف بیشتر کرگدن‌ها دو تا شاخ دارد با کلی سِپر و خلاصه آن قدر ترسناک است ... کنم به خوندنش مسافری با پاپوش های جهنمی از سید فلاش من ، و نوربرت خرگردن از ... ۵ کتاب که زندگی‌تان را دگرگون می‌کند برای #۱۰تا۱۵سال و بزرگ‌ترها #مومو اثر.





54284 - تخفیفان








کتاب شهر معمولی اثر ناتالی لید. قیمت. ۳۹,۰۰۰ تومان. مبلغ پولِ‌تو ۲,۳۴۰ تومان. بهترین قیمت ۳۶,۶۶۰ تومان. 4 % پولِ‌تو. 4 % پولِ‌تو تخته برش وودسنس مدل WS-Z153.





کتک خور سلطنتي








کتاب‌هاي روحي در جزيره و مسافري با پاپوش‌هاي جهنمي آثار ديگري از سيد فلاش‌من است که به فارسي منتشر شده است. شناسنامه کتاب: ناشر. هوپا. نويسنده. Sid Fleishman ...





اختراع_هوگوکابره Instagram posts (photos and videos) - ...







ذخیره شده



... کنم به خوندنش مسافری با پاپوش های جهنمی از سید فلاش من ، و نوربرت خرگردن از ... برایان سلزنیک در این اثر، سینما را با کتاب تصویری ترکیب می‌کند و قالبی ...





میشائیل_انده Instagram posts (photos and videos) - Imgistra







ذخیره شده



... کنم به خوندنش مسافری با پاپوش های جهنمی از سید فلاش من ، و نوربرت خرگردن از ... کتاب که زندگی‌تان را دگرگون می‌کند برای #۱۰تا۱۵سال و بزرگ‌ترها #مومو اثر ...





#اختراع_هوگوکابره Hashtag on Instagram Posts about ...







ذخیره شده



3 months ago . چند تا کتاب خوب دیگه به کتابهای رنگین کمان کتاب اضافه شد: ... کنم به خوندنش مسافری با پاپوش های جهنمی از سید فلاش من ، و نوربرت خرگردن از ... برایان سلزنیک در این اثر، سینما را با کتاب تصویری ترکیب می‌کند و قالبی ...





دن آرام جلد 1 شولوخف آذین نشر فردوس - کتاب گالری







ذخیره شده



خرید کتاب دن آرام جلد 1 شولوخف آذین نشر فردوس از بانک کتاب کتاب گالری خرید ... دقیق نسبت به موجود بودن این کتاب می‌توانید با شماره ۳۰ ۰۰ ۴۰ ۶۶ - ۰۲۱ تماس بگیرید ... شد که خوانندگان غربی و غیر کمونیست این رمان را اثری در نقد بلشویک ها بدانند. سولژنیتسین شایعه کرد که شولوخوف این رمان را ننوشته بلکه دست نوشته های یک ...





‫مسافری با پاپوش های جهنمی‬‎ - YouTube











▶ 3:40
کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی نویسنده: سید فلاش من رده سنی:10 تا 15 سال وقتی "بادی استبینز" پا به طبقه ی سیزدهم یک ساختمان قراضه ی ...
۱ بهمن ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطفروشگاه اینترنتی کتابم کو

وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر






Tag : #نشر_هوپا Instagram Pictures • GramRix







ذخیره شده



محدودیت‌ها روشون تاثیر نگذاشته و راه خودشون رو پیدا و دنبال کردن. ... مسافری با پاپوش‌های جهنمی وقتی «بادی استِبینز» پا به طبقه‌ی سیزدهمِ یڪ ساختمان قراضه‌ی ... در چند روز گذشته با سه تا از کتاب‌های «سید فلاشمن» نویسنده‌ی آمریکایی آشنا شدید.





ست اسباب بازی آشپزخانه مدل 3303 | tn | 17382







ذخیره شده



محصول ست اسباب بازی آشپزخانه مدل 3303 با توضیحاتی که در ادامه مطلب آورده شده ... کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلاش من ظرف غذای سفری مدل 18-1816 ...





گنجور » مولوی » دیوان شمس » غزلیات » غزل شمارهٔ ۳







ذخیره شده



من فکر میکنم منظور از خربنده ما انسانها هستیم که هنوز به وجود آدمیت خودمون پی نبردیم ... یوسف در زندان در کتاب مثنوی که علیرغم سختی خداوند قلبش را نرم کرده بودِ. ... نشانه تقلیدی از نهضت عرفانی بایزیدی و البته آلوده با باور های دینی که مبتنی بر ... جهنمی بیش نمیدونه بالاترین مرتبه عرفانی نیست که مولانا در بیشتر آثار خود به ...





بلاگ کتابک








کتاب‌های روحی در جزیره و مسافری با پاپوش‌های جهنمی آثار دیگری از سید فلاش‌من است که به فارسی منتشر شده است. شناسنامه کتاب: ناشر. هوپا. نویسنده. Sid Fleishman ...





سنگ را ستاره ها ماهی می کنند







ذخیره شده


مشابه



ترس نه آنقدرها ساده بود که بشود با ذره‌بینی تمام جیک و پوکش را نگاه کرد و فهمید و نه آنقدر ... نگاهش می‌کنم و اولین کتاب چاپ جدید گرانقیمت (برای من) زندگی‌ام را می‌خرم و در ... آخرین صفحه کتاب و آخرین کلمه داستان، آخرین دانه اسمارتیز و آخرین مسافری که سوار ... مثلا ترتیب کتاب های کتابخانه را عوض می کنم و کتابی که هیچ وقت دوست ...





گروه سنی ج ( سالهای پایـانی دبستان) |داستانـهای زیبا و جذاب ...








۱۲ آبان ۱۳۹۷ - در این دسته بندی کتابهای مربوط بـه گروه سنی ج ( سالهای پایـانی دبستان ) ... من، کتاب چهل هیکل تو، ما، شما و ایشان مـی‌خواهند پرتقال بخورند… ... زاغی یـاد خودش افتاد کـه در اثر اشتباه اِلفی، تبدیل بـه قالب یخ شده بود و ... مسافری با پاپوشـهای جهنمـی. نویسنده : سید فلاش من مترجم : نسرین نوش امـینی نوبت چاپ : ۱ قطع ...





ketabakmail








کتاب‌های روحی در جزیره و مسافری با پاپوش‌های جهنمی آثار دیگری از سید فلاش‌من است که به فارسی منتشر شده است. شناسنامه کتاب: ناشر. هوپا. نویسنده. Sid Fleishman ...





کتک خور سلطنتی - بلاگ کتابک - پارت بلاگ








کتاب‌های روحی در جزیره و مسافری با پاپوش‌های جهنمی آثار دیگری از سید فلاش‌من است که به فارسی منتشر شده است. شناسنامه کتاب: ناشر هوپا نویسنده Sid Fleishman, ...





https://www.ketabrah.ir/کتاب-کرانه-جهنم-سه-گانه-شهر-جلد-دوم ...








https://www.ketabrah.ir/کتاب-کرانه-جهنم-سه-گانه-شهر-جلد-دوم/book/46444 daily ... https://www.ketabrah.ir/کتاب-شازده-کوچولو-در-آثار-تصویرگران-جهان/book/46404 daily ... 2020-05-08T01:01:28.1840051Z https://www.ketabrah.ir/کتاب-درک-فرهنگ-های- ... .ir/کتاب-قهرمان-من-تویی-قصه-مبارزه-با-کرونا-برای-کودکان/book/46310 daily ...





خاطراتی از شکنجه در زندانهای خاد - Goftaman







مشابه

PDF

برای من جای خرسندی است که کتاب رنج های مقدس دور دوم به چاپ می رسد. نخستین بار این ... وقتی سید اکرام مستنطق شکنجه گر برای رهرو اسیر و دست و پای بسته. می گوید: "به ... در یادی از موسی جان و کسان دیگر، اعمال ستم وظلم دستگاه جهنمی. "خاد" را نه تنها ... و دقتِ کامل مرور کرده ام، با اطمینان می توانم ادعا کنم که مجموعۀ حاضر اثرِ. ارجناکی ...





کتاب سیمای شکنجه (نسخه کامل): بهروز سورن | اشتراک eshtrak







ذخیره شده



۲۱ تیر ۱۳۹۵ - بهروز سورن پاورقی سایت گزارشگران - کتاب سیمای شکنجه - بهروز سورن - نسخه ... رفت و آمد ماشین های سواری, مسافربری و اتوبوس ها با دشواری صورت می گرفت و ... شکنجه جسمی و روحی تنها بر شکنجه شده اثر نمیگذارد بلکه دامنه آن بسیار ... ساواک پدیده ای جهنمی بود, اما ساواک نهادی وحشتناک برای دفاع از رژیم سلطنتی ...





PersianStemmingDataset/PDTB_lemma_dataset.txt at ...








اثر اثر N. اثرات اثر N. اثربخش اثربخش ADJ. اثربخشی اثربخشی N. اثرپذیری اثرپذیری N. اثرش اثر N. اثرشان اثر N. اثرگذار اثرگذار ADJ. اثرم اثر N. اثرها اثر ...





خرید کتاب مسافری با پاپوش های جهنمی اثر سید فلایشمن و ...







ذخیره شده



مسافری با پاپوش های جهنمی عنوان کتابی است از سید فلایشمن با ترجمه‌ی نسرین نوش امینی که در 211 صفحه و توسط انتشارات هوپا در سال 1396 به چاپ رسیده است.





#اختراع_هوگوکابره Instagram - Photo and video on Instagram








چند تا کتاب خوب دیگه به کتابهای رنگین کمان کتاب اضافه شد: اختراع هوگوکابره ، با نشان طلایی لاکپشت پرنده ، برای گروه سنی نوجوان که دلم قیلی ویلی رفته ... مسافری با پاپوش های جهنمی از سید فلاش من ، و نوربرت خرگردن از میشائیل انده، ۴ امتیازی های ... اختراع هوگوکابره نظر شخصی: با اینکه من چندین بار فیلم هوگو رو دیده.





ویکی‌پدیا:اندازه بر حسب جلد/پرکاربردترین واژه‌ها - ویکی ...








با, 863668 ... کتاب, 84826 ... اثر, 72010 ... من, 38395. درباره, 38308. ژاپن, 38259. تعداد, 38151. شمالی, 38145 ... سید, 35527 ... انقلاب, 27976. گردشگری, 27726. ترکیب, 27707. خانواده, 27692. های, 27671 ... مسافربری, 2809 ... پی‌سی, 349. فلاش, 349. نرسه, 348. عمیق‌تر, 348. نمی‌توانم, 348. الیکایی, 348 ... پاپوش, 193.





مسافری با پاپوش جهنمی - لک لک بوک







ذخیره شده



مسافری با پاپوش جهنمی. نمایش فیلتر ... كد دیویی:۸۱۳.۵۴ زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران. سید فلایشمن. ۰. کتابخانه من. Toggle Dropdown. خواندم; می‌خوانم. × ...





#میشائیل_انده Hashtag on Instagram Posts about Photos ...







ذخیره شده



تازه برخلاف بیشتر کرگدن‌ها دو تا شاخ دارد با کلی سِپر و خلاصه آن قدر ترسناک است ... کنم به خوندنش مسافری با پاپوش های جهنمی از سید فلاش من ، و نوربرت خرگردن از ... ۵ کتاب که زندگی‌تان را دگرگون می‌کند برای #۱۰تا۱۵سال و بزرگ‌ترها #مومو اثر ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 2,229
  • بازدید کلی : 22,912